13 Aralık 2009 Pazar

DOSTUM

Bütün bir pazarımı çok çok sevdiğim bir dostuma ayırdım..koskocaman bir pazar günü...ne kocaman değil mi? birlikte bu soğuk havada sıcacık kahvelerimizle tavla oynadık,yemek yedik,sinemaya gittik,güldük,sokak ortasında saçmaladık,eğlendik..Gerçekten ve dolu dolu eğlendik..o kadar çok özlemişim ki bu soğukta sımsıcak bir dostumla saatlerce vakit geçirip "gerçekten" eğlenmeyi..

Ne yazık ki ben öyle herkeslerle güzel vakit geçiremiyorum..Ya çok seçiciyim ya da seçilen..Bilemiyorum nedenini...Saymaya kalksam benim kafamdaki"dost" tanımına uyan insan sayısı bir elimin parmak sayısını geçmez...Gerçekten..Bu durumdan da şikayetçi misin diye sorsalar hiiiç de değilim..

Aksine çevresinde bir ordu dolusu kalabalık bulunan insanların birbirleriyle ne kadar çok şey paylaşabilceni çok merak ediyorum.Öyle kasım kasım kasılcam ortamlara giremiyorum..Herşeyden önce mutlu olamıyorum..Ay o neden bana baktı,o benle ilgili ne düşündü,acaba bana ne demek istedi,o ne giymiş ki bilmemle..Belki öylesi de olabilir tabi de kişiyle alakalı bir durum bu sanırsam biraz da..
Ben kalabalık ortamlardan ziyade sessiz ve sakin ortamlarda sevdiğim o 3-5 kişiyle daha çok huzur bulduğumdan böyle bi seçicilik bizzat benim tarafımdan tasarlanıyor kanımca...Hayatım boyunca da böyle tasarlanıcak gibi duruo..=)

Ben arkadaştan bahsetmiyorum ama.Dost diyorum...Hani en zora düştüğün anlarda ilk akla gelen isimler..Sağ ve sol omzunda durup sana ne yapman gerektiği konusunda tavsiyelerde bulunan gizli melekler..
Yoksa arkadaş çok var çevremde..Belki yüzlerce..Onlarla da iyi vakit geçiriyorum tabi..Gülüyoruz,eğleniyoruz,paylaşıyoruz,seviniyoruz,üzülüyoruz da dostluk her zaman farklı bi kavram oldu benim için..

Bugün de aynen öyle bi gündü benim ve dostum için..Sessiz,sakin ama huzur verici ve oldukça da mutlu edici..Bunun için sevgili canım,elimin 5 parmağından biri olan yüce şahsiyete,"dostum"a bugünü unutulmazlar arasına soktuğu için teşekkür ederim...=)
İLug@...=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder