26 Kasım 2009 Perşembe

BEN GELDİM





Yürüdüm çok yollardan geçtim ama inan çok büyüdüm



Düşündüm sebebini bulamadım neden çok üzüldüm



Şimdi aç kapını lütfen çünkü ben geldim



Çok üşüdüm çok soğuk yerden geldim



Bana biraz gülümser misin



Kimseye sormadım yolu kendim buldum geldim



Simsiyahların içinden sana karbeyaz geldim



Beni biraz sever misin ben geldim



Üstüm biraz tozlu yolda çok düştüm geldim



Ellerim çizik üzgünüm dikenliklerden geldim



Kalbim paramparça ama sana topladım geldim



Bir bilsen neler yazdım, hepsini yaktım geldim



Annemi bıraktım sana kimsesiz geldim



Çocukluğumun söküklerini dikebilir misin



İzin ver de oturayım lütfen bacaklarımı çok yordum geldim



Kusura bakma üstüm ıslak büyük yağmurlardan geldim



Anlatsam herşeyi dinler misin



Yanıma para almadım beş kuruşsuz geldim



Yolda biraz acıktım ama sana dayandım geldim



Hiç yokken hep olmak nedir bilir misin



Kendime devdim devrildim geldim



Kardı buzdum eridim erittim geldim



Aşkı sırtıma aldım taşıdım evladım dedim



Açtım soldum sarardım geldim



Yandım söndüm kül oldum geldim



Ellerinle ellerime su dökebilir misin



Yüzüme vurdu rüzgar yağmuru daha çok dedim



Yağmur carptı kendini bana "bu yetmez" dedim



Kırılmış kanatlarıma birkez dokunabilir misin



Taştım dağdım kum oldum geldim



Camdım kayaydım tuz buz oldum geldim



Beni Allaha tekrar inandırabilir misin



Bin kere öldüysem bin kere dirildim geldim



Canımdan can kan verdim ama adını yaşattım geldim



Yedi kat yerin dibinden beni duyabilir misin



Kimse inanmadı sana ben taptım geldim



Dönecek yerim kalmadı herşeyi mahvettim geldim



Şimdi beni biraz sevebilir misin



Ben geldim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder