23 Eylül 2011 Cuma

Cuba Bar

Ne zamandır yazıcam yazıcam diyorum ama yoğunluktan doğru düzgün fırsat bulup yazamıyorum. Bu akşamı bloguma ayıriym bari dedim, yanıma da sıcacık bir kahvemi de almışken hazır.. Bu dingin ve huzurlu ortamı maalesef her zaman yaratamıyorum çünkü:)

Neyse ne diyoduk.. Heh yazıcam yazıcam diyip yazamıyorum diyoduk:) Yazıcam diyorum da ne yazıcam acaba:)

O değil de ben şeyden bahsediym asıl şimdi madem yazasım gelmiş gecenin bi köründe..Bi lokma da kahvemden alıym şöylece..Mmmm! Tamam.

Efendim, yaklaşık 2 hafta önce çok ama pek çok sevdiğim bi yakınım için doğum günü organizasyonu yapmakla uğraştım. Bi de kendisini pek çok sevdiğim için herşeyin kusursuz olmasını isteme durumu vardır ya insanda, işte bende de öyle bi durum oluştu.

Öncesinde mekan araştırıldı, mekanlarla ilgili yorumlara bakıldı vs vs. Tabi konsepti de belirlemek önemli bir etken oluyo bu durumda. Sadece yemek yenilip sohbet mi edilecek, yoksa değişik bi yere gidip önce yemek yenilip ardından eğlenip kurtlar mı dökülcek gibi..

Neyse vakti zamanında bi yerde tesadüf eseri Asmalımescit' te Cuba Bar adında çok güzel bir restauran-bar kıvamında bi yer olduğunu hafızaya atmıştım. Yani videolarının sıkça paylaşıldığı arkadaşın da dediği gibi aslında "beyin bedava atıyoruz hafızaya"..

İşte o hafta tam tamına iki defa Taksim'in yolunu tuttum ben. Bi keresinde o yeri bulup işletmecisiyle görüşmeye gittim, diğerinde ise başka bir alternatif daha çaktı beynime, dur dedim bu da aklımda kalmasın, bi de bununla da bi görüşelim. Her şeyin kusursuz ve mükemmel olmasını istiyoruz ya:)

Sözün özü efendim ben seçimimi arkadaşımın da zevklerini düşünerek Cuba Bar'dan yana kullandım. Hem dedim Kübalı aşçıların yapmış olduğu orjinal Küba yemeklerinden denemiş oluruz, hem de ardından Kübalı kadın sanatçının performansıyla biraz kurtlarımızı dökeriz:)

Yemek olarak etli paella seçtik. Belki bilenler bilir, paella normalde gemici yemeğiymiş, asıl orjinali kabuklu deniz ürünleriyle hazırlananıymış ama benim gibi deniz ürünleriyle pek hoşlaşmayanlar için de etli, tavuklu paella seçenekleri sunuyorlarmış.

Öyle alengirli bir isim gibi görülebilir paella. Ama bizdeki ismi etli pilav denebilir:) Sadece pirinci biraz daha değişik ve tabi kendine özgü bir sosu da var üzerinde. Bi de limon getiriyorlar ki üzerine sıkıp pilavı pardon paellayı daha lezzetli hale getirilsin diye.

Ben kendi adıma söylemem gerekirse pek hoşlaşmadım kendisiyle. Arkadaşım da ilerleyen zamanda alkol alıp midesini kötü yapma tehlikesine karşın etlerinden birazcık aldı, pirinçlerine dokunmadı. Anlıycanız paellamız olduğu gibi çöpe gitti denebilir.

Şimdi herşeyin kusursuz olmasını hedefleyen biri olarak benim için bu hiç de iyi bi şey olmadı. Kendi kendime kızma durumlarına bile girdim denebilir. Hay kızım dedim, senin seçicen yere ben biiiiiiiiiiiiiiiip, iskenderin suyu mu çıktı allasen. Al götür çocuğu bi kebapçıya, ağzına kadar da doyun ya, tutturdun paella paella diye de sanki ananın karnından paella yiyerek doğdun paella senin neyine..Neler demedim ki. Daha çok şey söyledim de yazamıyorum hepsini buraya..

Sonra efendim. Sonra herşey değişti.. Sonra birden latin ezgileri çalmaya başladı, insanlar birer ikişer kalkıp oynamaya başladılar. Oynama dediysek çiftetelliden bahsetmiyoruz tabi:) Bildiğin salsa yapıyo insanlar. Adam kadını bi atıyo kadın 20 defa kendi ekseni etrafında dönüyo sonra kadını kendine çekiyo tekrar atıyo falan.


Böyle garip bi dans.Normalde ben sevmem öyle salsa falan. Tango dersen ama akan sular durur ya neyse.

Birden aldığımız alkolün etkisiyle midir nedir, salsayı sevesim tuttu. Karşımdaki arkadaş da saolsun o gazı verince bana bi de kolumdan sahneye çekince dur hop olmaz rezil olcaz bilmiyoruz ki derken kendimi hooop sahnede buldum:)

Anaaam..Gören sanki kırk yıllık salsacı sanır beni de. .Bi oynuyorum ki sormayın hele. Kalçayı kıvırtmayı geçtim dönüyorum hopluyorum zıplıyorum zaten 2 tane 33 lük içince kafa güzel dünya güzel olurum normalde varın gerisini siz düşünün:) Başta o kadar güzel oynayan insanları görünce utandım tabi ama sonrasında amaaaan beee bi daha nerde görcem bu insanları, bu da Turkish Salsa dedim kendi kendime içimden geldiği gibi de dans ettim. Ne de iyi etmişim be. Valla..

Sonrasında O muhteşem sesli Kübalı zenci kadın da sahneye çıkınca zaten eğlence tavan yapmış durumdaydı.

Ne güzel bi geceydi bee..Valla..

Yani olayı şu şekilde özetlemek gerekirse de belki de hayatımda gerçekten eğlendiğim sayılı günlerden biriydi Cuba Bar' a gittiğimiz gün:) Eğer gidecekseniz de lütfen paella yemeyin, ya yemeğinizi dışarıdan bir yerden yiyip gelin, ya da başka bir yiyecek tercih edin derim ben:) Ama kesinlikle ve kesinlikle eğlence için tavsiye edebilirim:)


İ.

2 yorum: