24 Ocak 2010 Pazar

Karlı Bir Güne Dair...


Vee sonunda iki senedir beklenen kar dünden itibaren İstanbul'da etkisini gösterdi..Hatta ve hatta dün akşam sokaklara çıkılıp fotoğraflar bile çekildi,kardan adamlar yapıldı,kar topu fırlatıldı..vs=)
Valla ne yalan söyliym,ben kar yağınca,etrafı da şöylecene bembeyaz bi örtü kaplayınca bi mutlu oluyorum,bi ayrı huzur doluyorum..Bi de perdeleri açıyorum tüm evin,o dışarının iç açıcı beyazlığı birden evin içine giriveriyo ya,işte o an beni benden alıyo adetayerime başka bi ben yapıyo..Çok felsefik oldu bu arada di mi ya..Neyse..=)
Dün de böyleydim işte efendim,karın yağmasıyla beraber perdelerimi açtım,sıcacık vanilya aromalı kahvemi cam kenarında karla dalga geçercesine içtim,anın tadını çıkardım adeta.."Carpe diem" diyolar galiba bunun adına yanlış hatırlamıyosam..Herneyse..
Odayı tümdem bi kahve aroması sardı çabucak..Kahvem de bitince kitabımı aldım elime.."Puslu Kıtalar Atlası" ismi..Çrş günü edindiğim pek çok pek çok sevdiğim birininhediyesi bana o kitap..O yüzden olcak ki kitaba hemen başlayıp bi an önce de bitirp O'nunla kitap hakkında konuşmak istedim..Ondan bu aceleci tavırlarım sanırsam..
Oku dedi bana..Sena bu kitabı mutlaka oku! Çok seviceksin eminim,sakın kitaplığının biyerlerine tıkıştırıp atma dedi..
Ayol dedim ben de the şapşal-tabi içimden diyorum bunları:)-sen alırsın da beğenmez miyim be,sen yeter ki oku de hemencicik bitiriveririm valla=)
Ay bu sevgi pıtırcıklığı modundan çıkmam lazım di mi ya kardan bahsediyoduk biz konu nerelere geldi..İnsan sevmeyegörsün..=)
Neyse efendim,öyle o nacizane kitabımı da karlar içerisinde okumaya başladım,karlar şahidim walla daha ne diyim ki ben..di mi ya..:)
Biraz zaman geçince de bi baktım millet sokaklara dökülmüş çığlık çığlığa koşuşturmacayla kar oynuolar..Zaten benim de kendimce sorumluluklarımdan biridir bu hayatta kim yüklediyse bu sorumluluğu bilmem ki..Kar yağınca mutlaka ama mutlaka karla haşır neşir olmak zorundaymışım gibi hissederim kendimi,niyeyse..Sanki her yağdığında kardan adam yapmak zorundaymışım,kartopu oynamak ya da basılmamış karlara pfırrf pfırrf basmak zorundaymışım gibi..:)
Ama sanırsam sorumluluklarımın içinde en çok sevdiğim sorumluluğum bu olsa gerek..Kar yağdığında karla ilgilenilcek,o,bir bilemedin iki günlük ziyaretçimiz,ona iyi davranılacak..İşte o kadar=)
Bi de bi de en büyük mutluluğu basılmamış karlara basarken yaşıyorum ki ben görmeniz lazım.İlk ben basmalıyım o kara,ilk benim ayak izim olmalı,o karın derinliğini,mevcudiyetine ilk ben şahit olmalıyım..Bu konuda çok hassasım gelmeyiniz üstüme sakın ola.Bırakın sabahın köründe bahçeye dökülençocukları,valla kedi patilerine bile tahammülüm yoktur!!
Öyle işte..Bugün çok dua ettim yağmaya devam etsin,bu ziyaret biraz daha uzasın diye ama bizim burda karlar şıpır şıpır erimeye başladılar.Az biraz da yağdılartabi ama sinek sinek böyle..Uçuşa kaçışa,bi nazlı,bi burnu havada kibirli bi şekilde..Onları öyle görünce daa bi sinir oldum..Kocaman bi hıhh! çektim kar tanelerineiçimden..Yağmazsanız yağmayın be,çok da meraklıydık size di mi ama..:) Çrs günü Rusya'dan soğuk hava dalgası geliyomuş güzel ülkemize,o zaman da yağar yine belki alla allane ki bu kendini beğenmiş kof gururlu tavırlar anlamadım gitti...:)
İLug@...(:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder