14 Ocak 2010 Perşembe

Film Keyfi...


Veee...Sonundaa mutsuzluğum mutluluk olduuu...:) Avatar'a gidebildiiiikk.

E valla ne diyim sayın blog..Bu satırları gerçekten ağzı kulaklarında bi insanımsı organizma şeklinde yazıyorum:) En nihayetinde son zamanlarda çok istediğim sinema filmini izleme şerefine eriştim..


Bileti o gün içerisinde akşam 21,15 seansına aldım.Gecenin 12 buçuğunda da sinemadan çıkıverdik..Biraz daha kalaydık heralde horlayıp rüyalarıma dalardım...:)Napiym ama anca o zamana bulabildim.


Bu film 18 aralıkta girmedi mi vizyona neden hala dahabu kadar yoğun bi ilgi görüyo ki anlamış diilim hakikaten...Hani benim finallerim yeni bitti anca zaman bulabildim de diğer insanlar niye bu kadar bu kadar geçe kaldılar ki..cıkcıkcık..haksızlık ama:)


Neyse efendim filmden biraz bahsetmek gerekirse ful salon doluydu,böyle aldık patlamış mısırlarımızı falan da taktık o muhteşem garip gözlüklerimizi de birden kendimizi 162 dakikalık serüvenin içerisinde buluverdik:) Bi anda Navi lerden biri oluvermiştik işte..:)


Bi de ben her sinemaya gidişimde bi anda kafamı kaldırıp perdeden,çevremdeki insanların o şapşal suratlarına bakıp gülesim tutar..Yani bu durumu hem severim hem de yaparım da..Öyle komik oluyo ki..Hele ki o saçma ve de komik gözlüklerle birlikte olunca..Bi kere de olsa denemenizi tavsiye ederim:)..Ne kadar hainim ama di mi..eheheh:)

Konuya dönmek gerekirse,valla uzun zamandır böyle bi sosyal ortamda bulunabilme fırsatım olmadığından olsa gerek çok büyük bi keyif aldım o gece..(:) Aynı amaç için gelmiş insanlar,patlamış mısırlar,güzel film...etc.:)


Yannız ben şunu anladım daha doğrusu bildiğim şeyi onayladım ki ben bilim kurgu filmlerini gerçekten ama gerçekten sevmiyomuşum..İster 3 boyutlu olsun ister 5 boyutlu.Gerçekten farketmiyo benim için..Çünkü bi şeyin gerçek olmadığını biliyo olmak o şeyin büyüsünü bozuyo kanımca..O yüzden hani insanların abarttığı kadar harikulade olağanüstü falan da diildi bence..O 3 boyutlu olayı tabi ki enteresan o zevki yaşamak için bile gidilir tabi de yani normal şekilde izlense 162 dakikanın nasıl geçeceğini hayal bile edemiyorum..Ama gidilip görülesi bi film tabii orası ayrı:)

İLug@...(:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder