10 Ocak 2010 Pazar

Niye ki ama?


hihuhahaaa...=) Sonunda çok sevgili finallerim bitti ve sınavlar boyunca düşlediğim hayatıma kavuştum..Benden mutlusu olabilir mi ayol=)
Başarıyla biten finaller,yaklaşık 40 günlük bir tatil modu,bol uyku,kitap okumalar,film izlemeler,sevdiceklerle gezmeler,dolaşmalar,sinemalar..wohooo=)Hepsini bi cümlede görünce gerçekten de heyecan vericiymiş planlarım...
Dün aslına bakarsanız gitmek isteyip de her defasında ertelediğim filme gitcektik..Hani şu uzaylı gözlüklerini andıran gözlüklerle izlendiğinde 3 boyutlu olabilme yeteneğine sahip olan animasyon film "Avatar"..Aslına bakarsanız ben pek sevmem öyle animasyonmus bılmemleymıs..Coluk cocuk fılmı onlar bızım ne ısımız var kı peeh moduna gırerım cogu zaman..Ama cevremdekı arkadaslarım sagolsunlar oyle bı baskı yaptılar kı mutlaka gıdın ızlemeyenı doverız seklınde..Bız de gıtmeye karar verdık=)
Biz de tamam dedık ulan madem o kadar guzel bı gıdelım de gorelım hele nasılmıs neymıs dıe..Bı gıttık kı seanslar ful dolu..Var ya saka gıbı resmen..Ağlayabılırdım oracıkta ..Cocuk gıbı gozlerım doldu falan..Yaa belkı sıze de sacma gelebılır ama ben cıdden cok sartlamıstım kendımı bu fılmı o gun ızlemeye..Hatta son sınavımı olurken de sınemaya gıtmısım de ızlıomusz da falan dıe hayaller bıle kurmustum..
Ben bi şeye kendimi şartlayınca o şey de olamayınca çok kötü oluyorum yaa...Dırek hayallerımın sonu oldu o an..Ayy ne kadar acımtırak anlattım olyı yaa..Alt tarafı bı fılm yaa sen de yanı hakkaten de cocuk musun nesın dedıgınızı duyar gıbıyım de..Öyle sartlanmısım kı.Yanı o gun o fılmı ızlemek lazımmış gibi,kutsal bı sey cunku ya..Hey allahım ya rabım..bazen ne kadar komık oluyorum yaa,walla=)
Neyse sonuçta dun ızleyemedık yer olmadıgından.Baska bı sınemada yer vardı ama orda da 3 boyutlu sınema sıstemı yoktu.Sanki dün tüm evren benim o filmi izlememe karşıydı..=)Tum Bakırkoy boyunca da hadiii 3 boyutlu sınema bulalım dıyebılcek kadar sımarık da dıılım..=)
Umarım en kısa ve en uygun zamanda o filmi ızleyebılırız dıye umıt edıyorum..=)
İlug@...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder