1 Şubat 2010 Pazartesi

Medya Şarlatanı

İki gün önce televizyon açıkken gözüm takılıverdi Okan'ın programına..Cts leri yapıyor ya..Klasik işte.. Disko Kralı olmuş yeni ismi de..E güzel..Ne diyim..
Normalde pek izlemem Okan Bayülgen'i ben..Öyle anti-Okan gibi bi tutumum da yoktur aslında..İnsanların bir çoğu nefret ediyorlar,izleyicilerine soktuğu laflardan dolayı olsun ya da sivri dilli olmasından ötürü falan.Ben nedense o seviyede diilim,nötr üm yani..Hatta ve hatta çok da zeki buluyorum o adamı,takdir edilesi bir zekası var bence..
Neyse işte bi göz atayım dedim de programda kimler konukmuş,ne varmış vs diye..Bir de ne göreyim..Aman Allah'ım..Tv lerin son zamanlarda yarattığı en gereksiz ikilisi..Esra-Ceyda kardeşler...

Yaa yok böyle bi şey arkadaş.Bi insan,yani ikisini bi kişi olarak düşündüğümüzü varsayarsak,bu kadar mı boş bu kadar mı gerzek,bu dünya için bu kadar mı fazla gereksiz olur yaa..Neden,nası,niçin?Bunun gibi insanlar neden yeryüzüne yollanırlar ki,nası olur böyle bi şey,niçin yaa niçin? ..
Biri kalkmış üniversite okuduğundan bahsediyo ama konuşmalarına bakılcak olursa hiç de üniversite okuyan bi insan seviyesinde değil..Bi diğeri de yine aynı şekilde salaklığını katmerliyo 70 milyonun önünde..Eküri zaten bunlar..Sarı sarı saçlar,salak salak pozlar..Burger King bile reklamında bunların salaklığını kullanmıştı ya..Hey Allah'ım yaa..
Bu iki konuğunun dışında başka konukları da vardı tabii..Onlar da bu iki gerzekten tamamen farklı kulvarda iki tiyatrocu olması lazım..Bu diğer iki insan da mesleklerini icra eden,son derece de başarılı insanlar..
Programdaki zıtlığı görebiliyor musun blog?Yaa şaka gibi resmen valla..Bi yandan programı izliyorum,bi yandan da düşünüyorum ben programa katılan tiyatrocuların yerinde olmak istemezdim die..Yok yok istemezdim tabii ki de..Resmen o iki başarılı insana hakaret gibi o iki gerzekle aynı programda bulunmak..Ben gururuma,kendime yediremezdimheralde o programda bulunmayı..Ne biliym işte..Reyting oyununun parçalarından biri bu durum..İnsanlar gecenin bi yarısı naapsınlar sanatçıyı,tiyatrocuyu di mi ama?Çıkar bu salakları da görsellik olsun,daha çok izlensin..Arada o tiyatroculara da bi iki soru sorarız,ilgileniyormus gibi yaparız..Hem entellektüel kesim izler,hem de bunlar gibi olan gerzek kesim.
Yazık yaa,nası bi anlayıştır bu,ne anlamsızlık ne mantıksızlıktır..Reyting denen şey bu kadar mı önemli bi şeydir?Gençlere kötü örnek olup olmaması değil de ne kadar izlendiği midir herşey bi sunucu için..Hele ki izleyici kitlesinin yüzde 75 ini gençlerin oluşturduğu bir program için.
Sonra bi de bu programı bölmüşler,pazar günü de Meyda Kralı adı altında başka bir programı vardı..Ama format falan aynı..Değişik konuklar tabi ki yine,sohbet havasında falan..Ona da takıldım nerden çıktıysa bu Okan Bayülgen olayı anlamadım..Uzun zamandır izlemiyodum ama heralde bloguma yazayım diye izleyesim tutmuş=)
Neyse bu programında da programın sunucusu Okan Bayülgen bi önceki gün davet ettiği konukları olan iki gerzek kardeşi diline dolamış,dalga geçiyo,gülüyo,eğleniyo,gördünüz mü lan salakları ey ahali sakın siz öyle olmayın haa imajları çiziyo..

Yaa kızların seviyesi zaten ortada buna laf yok..Ama sen bi önceki gün programına davet ettiğin insanları bi sonraki gün diline dolayıp da dalga geçersen bu ne televizyoncluk ahlakına yakışır ne de insan ahlakına..Senin o insanları programına o değerli tiyatrocularla beraber çağırmış olman o insanlara verdiğin değeri gösterir.Kaldı ki bir sonraki gün sergilemiş olduğun bu lakayt tavırlar da senin kendinle çelişmeni dahası kendini reyting uğruna ne hale soktuğunu gösterir..İzleyici olsun,katılan olsun programdan ne samimiyet bekler ne güvenir ne inanır...vs.

Bu mudur herşey yaa,bi gün bu iki insanı programına çağırıp gülüp şakalaşmanla ertesi gün aynı insanlarla dalga geçmenin mantığını biri bana açıklar mı acaba?Ben yazımın en başında da belirttiğim gibi Okan Bayülgen'e karşı anti bir tutum sergilemiyordum,hatta zaman zaman sempatik bile buluyordum..Ama dünkü izlediklerimden sonra sevmiyorum artık Okan Bayülgen'i..Artık ne yaptığı program samimi geliyor ne de konuşmaları..Birilerinin bu gençlerin salak olmadığını,herkesin herşeyin farkında olduğunu kendisini ne acınası bi hale soktuğunu bu adama anlatması gerekiyo acilen!

İLug@ (:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder