12 Şubat 2010 Cuma

Uludağ' a Giderken

Bugün 7 Şubat pazar...Ve şu anda saatler yaklaşık olarak 10:45 i gösteriyor..ve biz,biz dediysem de okuldaki arkadaşlarımla beraber Uludağ'a gidiyoruz.Yanımda da çok sevgili arkadaşım Selocanım uyuyo=)
İnanabilio musun blog,biz okuldakilerle toplucanak Uludag'a gidiyoruz...
Amerikalılar bu durumda "unbeliveable" deyimini kullanıyolar,inanılmaz..!!
Bu benim genel anlamda okul arkadaşlarımla beraber şehir dışına gittiğim ilk gezi olarak tarihe geçebilir..Gerçi geçtiğimiz senede Çanakkale'ye gitmiştik yine toplu bi şekilde ama o gezip eğlenmekten ziyade Çanakkale 18 Mart Üniversitesi'nde düzenlenenBiyoteknoloji Konferansı içindi..
Neyse efendim,şu anki bulunduğum konumla ilgili biraz bilgi vermek gerekirse şu anda kulağımda Kings Of Convenience ın şarkıları ardı ardına geçiveriyolar.Giderken de karlı karlı dağlar eşlik ediyolar bizim bu güzel gezimize..
Yaklaşık sabah 6 dan beri yollardayız,acayip kalabalık ve büyük bir organizasyon bu..Bi dünya otobüs,bi dünya üniversiteli genç aynıamaç için yolculuk yapıolar 5 saate yakın bir süredir.Bursa'ya geldik sanırsam,2 saate kadar da varırız Uludağ'a kanımca..=)
Anaam...Acayip seviyorum ben yolculukları biliyo musun blog? Uçak yolculuğu olsun,gemi yolculuğu ya da otobüs yolculuğu...Bi acayip mutlu oluyorum yolculuğa hazırlanırken,bi önceki gece falan..Genel anlamda seviyorum yolculukları,gezmeyi,yeni yerler görüp yeni insanlar tanımayı,oraların fotoğraflarını çekmeyi,sonra dabi yerlere yazıp notlar alıp ölümsüzleştirmeyi..Kulağına da takıyosun sevdiğin sanatçıları,dinle dinleyebildin kadar anın tadınıçıkar..Carpe diem!
Bi,çok yapmak isteyip de yapamadığım tren yolculugu kaldı..Onu da havalar ısındıgına Sakarya'da bulunan cok sevdıgım bırınınyanına giderek gerçekleştirmek istiyorum..
Geçtiğimiz yaz Amerika'ya gittim,uçağa önceden binmiştim ama yoğun bi şekilde ilk defa geçtiğimiz yaz bindim.Istanbul-Amsterdam aktarmalı.Amsterdamdan Boston'a ıkıncı aktarma ve sonrasında da Boston dan Minneapolis'e,..Bu Amerika'ya gidiş planımdı.Dönüşte de gezi amaçlı gittiğimChicago'dan New york'a gitmek için uçak kullanmıştım,sorasında da New York Amsterdam ve sonrasnda da Türkiye...=)
Aslında Amerika maceralarımı da genişçe bi şekilde değineceğim başka bi yazı yazmak istiyorum,ne zamandır aklımda var da şimdi konusuaçılmışken kısaca bahsedeyim dedim=)
Gemi yolculuğunu da 6 saatlik Istanbul-Avşa arasında seyahat ederken yaptım.Ben çok sevdiğim için Avşa'yı 3-4 defa gittim..Annem her ne kadar yenilikten yana olsa da benim de bi yere kanım ısınınca başka bi yere gitmek,adapte olmak zor geliyo bana..Aslında ben de çok severimtabi değişik yerler görmeyi ama söz konusu deniz-kum-güneş olunca bildiğinden şaşmamak gerekebiliyo bazen..=)
Otobüs yolculuklarını da yüzmilyon defa yapmışımdır heralde..onları sıralamama gerek yok sanırsam...=)Böyle işte sevgili blog müziğin ve karlı dağların gazına gelip bu satırları yazdım sanırsam...Saat de 11:11 olmuş..Acaba sevdiceğim beni mi düşünüyo ne dersin?...=)
İlug@(:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder