21 Şubat 2010 Pazar

İLug@ MiM lenirse ve MiM lerse

Sevgili JuveM beni mimlemiş..Kendimle ilgili 7 enteresan şey yazmam gerekiyomuş..O halde İlug@ nın 7 enteresan özelliğini sıralayalım hemencicik,

1.Benim temizlik malzemesi kokularına karşı acayip yoğun ve ilginç bi yaklaşımım ve garip tepkilerim vardır.Garip dedim,çünkü söz gelimi ev temizleme kokuları,marc mutfaklar,cifler..vs kokladığım zaman hemen dilimi kaşıma hissiyatı doğar bende.Alırım kutu marc mutfağı,burnuma götürüp koklarım ve aynı anda dilimi de dişlerimle kaşırım.Bu özelliğin tıp dilinde bi anlamı olduğunu sanmıyorum,benden başka kimsede olduğunu da sanmıyorum.Markette temizlik malzemesi reyonuna gittiğimde hemen ilk yaptığım şeydir bu.Artan tükürük salgılarımın eşliğinde dilimi ısırıp kaşımak..Çok ilginç değil mi?:)

2.22 yaşında bir genç kıza göre son derece geri kafalıyım ben.Bundan utanıyor muyum? Hayır..Bazen hatta annem bile müdahele edebiliyor sen nası bi genç kızsın gibilerinden..2 sene öncesine kadar hatta daha fenaydım.Erkek arkadaşla tatile gidilemez,aynı yatakta mışıl mışıl uyunamaz,ailesiyle tanışılamaz,erkek arkadaş seni evinin kapısına kadar bırakamaz sora elalem ne der aaa...modundaydım..Yaşıma göre pek fazla bi durumdu bu farkındayım.Ama geçtiğimiz yaz Amerika'da yaşayınca geri olan beynimden kurtuldum sonunda,artık herşeye daha ılımlı ve normal yaklaşabiliyorum ve bu durumdan da çok memnunum..Demek böyle bi deneyim yaşamam gerekiyomuş=)

3.Emri vakilerden ve zorlamalardan kelimenin tam anlamıyla NEFRET EDİYORUM!.Biri bana bi şeyi zorla yaptırmaya görsün..Vallaha da düşman belliyorum o kişiyi,benim gazabımdan kurtulamıyor,çok ciddiyim..Benim adıma verilmiş kararlar,bana hiç bi şey sorulmadan alınmış sinema biletleri,hafta sonu planları,"inanmıyorum sanaa yaa gelmek istemiyo musun yoksa" lar...Bi dünya psikolojik baskılar..Evet gelmek istemiyorum..Bana ikimizin içinde bulunduğu planı önceden söyleseydin gelmek isterdim,ama kendi kafana göre sorulmadan edilmeden alınmış kararlara gelmek istemiyorum..Sanki ben o anda müsait olmak zorundaymışım,haber vermeden kararlar vermek suç diil de benim o anda gelmek istememem,müsait olmamam suçmuş gibi davranılması..Yazarken bile sinirlerim zıplıyo resmen...

4.Seyahatlerde ya da benim için önemli anlarda kağıdı kalemi elime alıp bi şeyler karalama ihtiyacı senelerdir bende olan çok beğendiğim ama aynı zamanda da bi o kadar enteresan bulduğum bi alışkanlığım.Amerika seyahatimde uçak boyunca bi gazeteci edasıyla yazıp çizmem,çevremde bulunan insanları tasvir etmem,çalıştığım iş yerinde müşteri olmadığı zamanlarda bile kağıt peçetelere o andaki duygu ve düşünceleri yazmam,yürüyüşe çıktığım bi anda herşeyi bırakıp çimlerin üstüne uzanarak kağıda kaleme sığınmam..Söz uçar yazı kalır lafını fazla benimsemişim heralde..Issız adaya düşsen yanına alıcan 3 şey nedir sorusuna cevap olarak mutlaka kağıt-kalem ikilisini bulundururum diye düşünüyorum..=)

5.İstanbul'da yaşayanların en büyük dertlerinden olan ulaşım araçlarının yetersizliğinden herkes gibi bende payıma düşeni alıyorum..Ayakta kalmalar,itiş kakışlar,üstüne bi de ter kokusuyla birleşince "ah anam ah"lık bir ortam oluyo ki pek fena..İşte öyle bi ortamda kalkıp da bi delikanlının bana bakarak yüzündeki şapşal sırıtmayla beraber,"buyrun bayan benim yerime oturun"demesi beni deli eden bi durum..Neden oturayım ki yani? Benim senden ne farkım var ya da yaşlı mıyım ben ki..Bu centilmenlikten ziyade çok daha farklı anlamlar barındırıyo içinde ya,neyse..Ayrıca bana yerini veriyo ya,ben de güya çok teşekkür ederim diyip oturucam,o da bi gururlanıcak,heyyt ulaan yerimi verdim işte be tribine giricek falan..Herkes mi böyle?Tabi ki diil..Ama bi çoğu öyle..Ardından yok ben oturmıycam dediğinde yüzde oluşan o şaşırmışlık ifadesi için bile denemeye değer bence=)Ne kadar sinir bozucuyum di mi ama...hii-huu-haaa=)

6.En nefret ettiğim özelliklerimden biri de baş parmağımın kenarlarındaki etleri yiyo olmam..Bu insanı hele ki bi bayanı acayip zavallı ve ezik gösteriyo.Farkındayım.Ama engel olamıyorum..Özellikle stresli zamanlarımda bu durum azıtıyo ve yara bere içinde kalıo parmaklarımın kenarları,acıyo,kanıyo..Ben bi erkek olsam heralde öyle bi sevgilim olsun istemezdim..Arada sırada dank ediyo bana,yaa diyorum bırakmam lazım bu pis alışkanlığımı yeter artık "deet" diyorum,kendime sövüyorum..Ben bu kadar mı zavallı ve rezilim diyorum..Bırakıyorum da.1 ay,2 ay..Amerika'dayken hiç yemedim mesela parmaklarım süperdi=) Ya da 2-3 sene öncesinde 10 ay kadar yememiştim ama sonra ne oluyosa artık hemen o parmak ağıza gidiyo kontrolsüz bi şekilde hiç farkında olmadan..Umarım bi gün sonsuza kadar bırakabilirim..

7.Güzel kokulara karşı acayip bi ilgim var benim..Krem kokuları,parfüm kokuları,esanslı kokular..Her derse başlamadan önce ellerimi mutlaka güzel kokan bi şeyle temizlerim ki kalemlerim kitaplarım ya da dokunduğum her neyse çok güzel koksun diye..Sonradan da kalemlerimi defterlerimi deli gibi koku sinmiş mi diye koklayarak test ederim=)

Benden 7 enteresan şey böyle..Kimbilir daha nelerim vardır da aklıma ilk gelen 7 sini sıraladım ben..Şimdi mim ler paslansın..=) Aurora Path,maRLa ve sokratesya da yazsın bakalım kendileriyle ilgili 7 enteresan şeyi..=)
İlug@(:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder