1 Mart 2010 Pazartesi

...Ya Hep Ya Hiç...

Normalde ben duygularımı en uçlarda yaşayan biriyimdir.Birinden hoşlanmıyosam bu bi anda nefrete dönüşebilir ki bu genellikle dönüşür veya birinden yardım mı gördüm bu kişi gayet de benim kanatsız meleğim olarak atanabilir hayatıma..Ya da birine mesafeli mi davranmam gerekiyo..O zaman yandı bu kişi..Böyle bi şey yok ne yazık ki bende..O kişiyle hiç konuşmamayı tercih ederim..Anlıycanız ya hep ya hiç im biraz..
Biriyle içimden konuşmak geliyorsa çok da güzel konuşup sohbet ederim ya da ayıp olmasın diye sadece seviyeli bir şekilde selam vermem gerekiyorsa da hiç bi şekilde selam sabah vermem..Gereksiz bence..Bir insanla konuşmayı ya istersin ya da istemezsin..Lütfen bi selam verelim de ayıp olmasın diye bi şey olamaz..Muhabbet içten gelerek yapılırsa bir anlam kazanır bence..Zoraki bir konuşmanın,iki kelam etmenin iki tarafı da kasmaktan başka bir anlamı yoktur kanımca..

Geçen gün,kelimenin tam anlamıyla boğulucakmış gibi oldum..Bir el sanki boğazıma yapışmış ve elini çekmiyo boğazımdan..Hayatıma yeni girmiş biri olarak hiç bi şeyimken aslında bir anda herşeyim olmak isteyen kişinin elleri nefes almama engel oluyo sanki..

Arkadaşımla buluşmam gerektiğini söylüyorum,neden buluşuyosun,çıkışında sinemaya gitsek ne dersin diyo?Sanki haftanın diğer günleri çuvala girmiş gibi..Sabırlı bir şekilde başka sefere inşallah diyerek
klasik bir şekilde reddediyorum.Bi başka gün,kıyafet almam lazım ihtiyaçlarım var diyorum..Ne zaman gidiyoruz alışverişe sorusuyla karşılaşıyorum..Bir başka gün,derse gelsem de girsem de noolcak ki muamelemesi görüyorum..
Ooooff!! Yeter ama ..yeter..Noluyoruz yahuu..Ne bu hız,ne bu acele..Nereye yetişiyoruz,nereye gidiyoruz..Sen kimsin,ben kimim..Biz kimiz ki?
Sosyal bi insanım ben..Çevrem var,arkadaşlarım var,dostlarım var,sevenlerime karşı sorumluluklarım var..

Hayatıma müdahele etme yetkisini sana kim verdi,böyle bi lükse ne zaman eriştin ki sen..Hele ki benim hayatıma karışcan hee..Adamı yemin ederim katır tepmişe çeviririm anlamazsın bile..Sonra binbir özür dilersin binbir laflar edersin ama..He-heeeytt!!Geçmiş olaa...

Yakınımdakiler fazla insafsız davrandığımı düşünüyorlar,bir şansı daha hakettiğini düşünüyo bi çoğu ama gelemem ben öyle şeylere dediğim gibi..Hele ki benim hayatıma maydanoz olacak birilerine asla ve asla yer yok..Ben mi anormalim insanlar mı anlayamadım..Ama dediğim gibi bizde böyle..Ya hep ya hiç...
İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder