27 Ekim 2009 Salı

ANGUT NEDİR

Nerden olduğunu hatırlamıorum ama bi gazete küpüründen sanırsam alıntıydı bu"angut"la ilgili yazcam şeyler..İlk okuduğumda bende şok etkisi yaratmıştı açıkçası..Vayy bee demiştim hatta..İnsanlar bilmeden nası da kullanıolar bi çok kelimeyi ben de dahil demiştim.Neyse efendim sözü dolandırmadan başlayalım alıntımızı yazmaya...:)

Herkesin (haksız bir şekilde) kullandığı bir ifadedir "Angut".Birisi bir salaklık yapınca,bir laf anlamayıncaböyle boşboş bakınca hemen "Angut musun"der günümüz insanı...
Angut'un aslında bir kuş olduğunu bilmeyen bir ton "Angut" var ülkemizde.Angut kuşunun eşi öldüğü zaman (yanına o anda başka bir yırtıcı hayvan veya insan gelse dahi) gözlerini bir dakika bile eşinin ölüsünün üstünden ayırmadan o da ölene kadar başucunda bekler...
İşte bu canlının yaptığı en büyük "angutluk"budur.Ayrıca bu olay bütün Angut kuşları için geçerlidir,arada bir görülen bir şey değildir.Çok ürkek bir hayvan olmalarına rağmen eşinin ölüsünü başında bekleyen Angut kuşuna elinizi uzatsanız dahi oradan kaçmaz...
Hani derler ya"Angut gibi bakmasana lan..."Keşke herkes Angut gibi bakabilse değer verdiklerine.Bundan sonra bazılarına "Angut" demeden önce bir kere daha düşünün.Bir "Angut" bile olamayan o kadar çok insan var ki artık günümüzde...

Yaaa..Böyle işte:)

Sevgiler..
İLug@:)

2 yorum:

  1. angutun bir kuş olduğunu biliyordum;ama böyle özellikleri olduğunu bilmiyordum cnm..
    bir tane alıp evde bakabiliyo muyuz:)

    YanıtlaSil
  2. ehehe...bi dene bakalım sen bebişim evde bakılıo muymuş sora da bize haber et:)

    YanıtlaSil