1 Kasım 2009 Pazar

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM

31 Ekim 1987 akşam saat yaklaşık 20,30 u gösterdiği zaman büyük bir “ıngaaa”sesiyle birlikte yeşil mi yeşil gözlü,kırmızı mı kırmızı yanaklı bi bebek dünyaya gelir..Annesinin ilk bebeğidir ve tüm aile bu beklenen ama bi türlü gelmek bilmeyen bebeğe odaklanmıştır..Agucuk bugucuk sesleriyle oyalamaya çalışırlar bebişi..Bir de isim bulurlar bu tatlı bebeğe..Tüm aile fertlerinin ortak görüşüyle beraber ismi “Sena” olsun derler..İsmiyle yaşasın bu güzel Sena bebek..

Kahramanımız Sena büyür,gelişir,yürümeyi öğrendi,koşmayı başardı,okumayı söktü derken bi bakarız ki tarihler 31 Ekim 2009 u gösteriyor..Tam tamına 22 sene geçmiştir minik Sena'nın doğumundan itibaren.Artık minikliği falan da kalmamıştır hani..Kocaman yetişkin bir bayan olmuştur Sena.Kendi ayakları üzerinde durabilen hırslı yapısı,arada bir kardeşiyle kimsenin tahmin edemiyceği kadar çocuklaşabilen ve aniden ufak bi olaydan etkilenip ağlama krizlerine girebilen duygusal,narin ve bir o kadar çocukçul yanı,tüm arkadaşlarının imrenerek örnek aldığı hayata pozitif bakış açısını klasik Sena bakış açısı diye yakın çevresi tarafından Senalaştırılan ama en önemlisi hayallerinin peşinden koşması gerektiğini çok iyi bilen bir Sena vardır artık hayatta..Öyle ki tüm hayatı boyunca bir gün ben Amerika ya gidicem diyip de bu büyük ve eskiden beri ulaşılmaz gibi gözüken hayalini geçtiğimiz yaz Amerika ya giderek de ulaşılabilir ve imkansız olmaktan çıkaran da yine kahramanımızdır aslında..Bu büyük ve ilk yurt dışı deneyiminin ona sağladığı çok büyük özgüven ve “ben yapabilirim”den dolayı sıradaki ideali de bi gün evini sırtında taşıyan kaplumbağa gibi tasını tarağını alıp fotoğraf makinasıyla beraber Kenya'ya gitmektir..İnanıo kahramanımız tüm kalbiyle bu idealine..Bi gün Amerika'ya gidicem diyip de gittiği gibi bi gün ben de Kenya'ya gidip doğa fotoğrafları çekicem diyip gitmek istio..İnanıo bu imkansız gibi gözüken hayalinin gerçeğe kavuşacağına..

Arada bir kendiyle konuşuo Sena yalnız kaldığı zamanlarda..O zaman kafasında beliren hayatıyla ilgili bazı keşkelere de engel olamıo ne yazık ki..En büyük hatayı lisede sayısal seçerek yaptım ben die düşünüo..Anadolu Lisesi çıkışlı oldugundan dolayı sözel bölüm mezunu olup gazetecilik eğitimi almayı kendine yedirememişti bi zamanlar..Ne de olsa Anadolu Lisesi çıkışlıyım ben,sözel de neymiş die gereksiz bi küçümsemeye gitmişti kendisi zamanında hayatındaki büyük keşkenin tüm bi ömür boyunca onla beraber gelicenden habersizcesine..

Aslında şu anda bulunduğu bölümden son derece memnun kahramanımız Sena..Biyoloji'yi çok seviyo..Hatta öyle ki daha ilkokula giderken Sena,bayram paralarını biriktirip evine mikroskop alıp evdeki her minik şeyi incelemek istiodu.Tozu,toprağı,suyu,saç telini,tırnağını..Ama gazetecilik bi farklıydı aslında onun için ezelden beri..Haberci olabilirdi Sena..Ya da bi gazetede köşe yazarı..Seyahat etmeyi de çok seviodu aslında..Belki de bi seyahat ve gezi dergisinde fotoğrafçılık da yapabilirdi..Ne de olsa uzun zamandır çok isteyip de alamadığı profesyonel fotoğraf makinasına sonunda kavuşmuştu Amerika'dayken..Amerika hayali onu bi hayaline daha kavuşturmuştu..İyi oldu bu Amerika seyahati benim için diyo Sena..Hem senelerin isteğini gerçekleştirdim hem de istediğim ama bi türlü elde edemediğim makinayı çok çok daha ucuz bi şekilde sahip oldum..
Ama gerçeğe döndüğünde bu gazetecilik sevdasının sevdadan öte gidemiyceni de bilio kahramanımız..Ve bu son senesi..Mezun olucak..Nerede ne şekilde iş bulacağının stresi yiyip kemirio Sena'yı..Her akranı gibi Sena'da da gelecek kaygısı var..Her klasik Türk gencinin kaygılarını yaşıo Sena da..
Ama ondan öte bugün doğum günü Sena'nın..En mutlu en huzurlu olması gereken bi gün bugün..Benim günüm bugün dio Sena..Her ne kadar zorlu bi vize haftasına girecek olmanın verdiği ekstra sıkıntı da olsa üzerinde benim günüm bugün dio yine de..Annesinin yaptığı çilekli pastayla beraber kahve içio Sena ve kendi doğum gününü kutluyo..

En kutlu En mutlu En güzel doğum günleri benim olsun..:)

Benim Güzel mi Güzel,Keyifli mi Keyifli,Şahane mi Şahane Doğum günüm kutlu olsun..:)


İyi ki doğmuşum ben bee…!!!:)

Ilug@:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder