16 Kasım 2009 Pazartesi

JUVE BENİ "MİM"LERSE...

Uzunca bir süre bi şeyler yazıp karalayamadım bloguma,takip de edemedim kim ne yazmış çizmiş falan die..Hem vize döneminden olucak hem de şehir dışından yeni gelmemden dolayı olcak ki anca vakit buldum kurcalamaya..Bu esnada da pek sevgili Juve cimin beni mimlediğini gördüm:) Hoşuma gitti,oldum olası zaten anket tarzında hazırlanmış soruları cevaplamayı sevmişimdir ben..Şimdi isterseniz sorularımı cevaplamaya başlıym..

-Bloguna neden bu ismi verdin?

Efendim,ilug@ yla tanışma hikayem internette bi şey ararken başka bi şeyi görüp başka bi şeyi de kurcalarken başka bi şeye rastlamam sonucunda oldu..=)Çok açıklayıcı oldu di mi?=) şeyler şeyler böyle şeyler işte.. oldum olası orjinal isimler ilgimi çekmiştir benim.Bu rastlantı sonucu bulduğum orjinal şeyin anlamı da beni çok iyi ifade etmiş olduğundan isminin böyle olmasını istedim...

-Blog yazarken star tribiyle davrandığın,istediğin olmazsa olmaz şeyler var mı?

Düşüncelerini iyi bi şekilde kağıda dökmenin güçlü bi konsantrasyona gereksinim duyduğuna inanıyorum.Bunun için yazılarımı da genelde en iyi odaklanabildiğim zaman dilimlerinde-öğleden sonraları akşam olmaya başlarken bi fincan kahvemle birlikte odamın ışıklarını söndürüp sadece laptoptan gelen ışıkla beraber yazmayı tercih ediyorum..Öyle de yok efendim ben yazarım,internette yazılarımı basarım herkesler de okur tarzı bi triple yazmıyorum.Yazmayı seviyorum ve çok iyi dertleşme aracı olarak görüyorum ve yazdıklarımı da sizlerle paylaşarak yazılanları okuyup yeni şeyler öğreniyorum..:)

-En son satın aldığın garip şey?

Şu an için gerçekten aklıma gelmiyo...:)

-Şeker olduğun anlar?

Çok çok sevdiğim dostlarımın yanındayken hele bir de bu dostlarımı uzunca bi süre de görmemişsem şımarıklığımdan yanıma gelemezsiniz derim:) Ayrıca da bebekleri,çocukları,köpekleri severken de normal “ben” den başka bi boyuta geçtiğim söyleniyo...:)

-Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?

Hangi bölümde okuosun die sorduklarında “Biyoloji” cevabını verdiğimde yüzlerine saçma salak ifade giydirerek “Ne?” diye abzürd bi tarzla tekrar sormaları,ardından cevabımı yineledikten sonra da ikinci bi abzürd ifadeyle,”2 senelik mi 4 senelik mi?” diye abuk sabuk sorularından birini daha yönelterek o insanların cahillik seviyelerini üst konuma çıkarmaları...vs.Bi insan hiç mi kitap,gazete,dergi okumaz,TV izlemez,Biyoloji,Biyolog kelimelerine bu denli yabancı kalır anlayamıyorum..Bu tarz sorularla karşısına gelenlere siniiir oluyor İLug@...Siniiiirrr!!

-Aynaya bakınca gördüğün?

Sabah ilk kalktığımda gördüğüm her daim uykusunu alamamış ve gözleri uykusuzluktan pörtlemiş duran İLug@..Kahvaltısını edip daha sonra üstüne dışarı çıkmak için bi şeyler geçirip biraz da makyaj yapınca sabaha göre “daha bakımlı” İlug@:) Zaman zaman da hasta İlug@,sevimli İlug@,üzgün İlug@ gibi İlug@ nın hallerini görüyorum..=)

-Kendini okutan bir blog dediğin?

Ben özellikle sokratesya,HBBA,JuVeNiL,vodville nin bloglarını takip etmekten büyük keyif alıyorum ve kaçırmamaya da özen gösteriyorum..

-Bu blog sahibiyle karşılaşabilcen yerler?

Laleli-Beyazıt civarı ve o yöne giden toplu taşıma araçlarında,Bahçelievler ve Bakırköy civarında,Taksim İstiklal Caddesinde benimle karşılaşılma olasılığı yüksektir...=)


Eveeet efendim..Şimdi gelelim maydanozun faydalarına=) Bu soruların sokratesya ve vodville tarafından da en kısa zamanda cevaplanmasını bekliyoruz...=)

İlug@...=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder